Energin är maxad!

Idag fick jag en kommentar om att jag var fin! *glad*

Idag fick jag en kommentar om att jag var fin! *glad*

Fy rackarn vad det var kul att träna! Jag riktigt studsade i aerobicslokalen igår. Hade hur mycket energi som helst! Kändes inte alls som att det var 2½ månad sen jag var där sist. De där löparturerna i sommar har nog gjort sitt till ändå. Så himla skönt! Annars brukar det ju kännas lite trögt att komma igång och träna igen efter ett uppehåll…

En slapp sommar i all ära, men nu vill jag verkligen komma tillbaka till gamla rutiner igen. Träna flera gånger i veckan, äta bra, väga mig på fredagen och sen faktiskt få unna mig lite godis på lördagen (men bara på lördagen). Tänket är tillbaka och jag känner mig så jäkla peppad! Heja mig!! Hoppas att ni andra också har fått lite höstmotivation!

<– Jag har snälla jobbarkompisar som säger till mig att jag är fin… 🙂 Nya jeans fyndade jag på rea för ett tag sen. (Nä det här är ingen modeblogg men en egoblogg! 😉 )

20 comments so far

  1. hallonpajen on

    Tack för sina ord på min sida;) Ja jag ska ta mig i kragen nu!!
    Och du äR fin 😉 Gillade jeansen även skortan. Hittar aldrig någon bra skorta som jag vill ha. Gör jag det ja då finns den inte i min storlek.När jag provar skortorså drar jag mycket mer i storlek….hmm
    Jaja ha det bra
    Kram

  2. Snäckan on

    Du ÄR jättefin 😉

    Skönt att träningsbacken inte var alltför brant. Kram

  3. Hallon^ on

    Jaa du är verkligen jättefin!!

    Härligt att det var så lätt att komma igång med träningen 🙂

    Kram

  4. cee70 on

    Jeps har har vi motivation i massor just nu. arobicsen och annan gruppträning börjar nästa vecka för mig då deras höst skema sätter igång. Gläder mig till det. För jag har inte brukat alvar sedan långt förre sommaren. Och nu går kortet snart utt fy =) men jag skal förnya det för det er verkligen skönt efteråt när man har varit på ett pass. massor av pepp ock kramar till dig, du är så duktigt och målmedveten. Hoppas jag kan lyckas lika bra som dig kram Cee

  5. coyntha on

    Javisst! Du är skitsnygg!

    vad bra att motivationen är tillbaka!! Nu är det bara att köra på!! Det är så roligt att träna eller hur?

    Vi ses snart! * kram *

  6. Helen on

    Håller med.. skitsnygg.. å va skönt att det kändes så bra å att du fått tillbaka all motivation.. nu är det 100% som gäller vi kör så det ryker..
    kram å pepp

  7. Linsfia (på jobbet) on

    Du är ett kex 🙂
    Kram.

  8. B-M on

    Du är kanonfin och såå himla duktig! Jo, jag har fått lite höstinspiration och kört igång igen. Äter rätt och kör powerwalks så ofta som möjligt. Kör äver Poweryoga en gång i veckan, och det var mycket jobbigare än jag trodde! Ska kolla på Friskis om de har några roliga pass i E-tuna också.
    En fråga: när du käkar godis på lördagar, hur mycket brukar du äta ungefär??? Jag skulle vilja kunna ha en dag i veckan när jag ”får” äta godis, men har en tendens att ”go nuts” då!
    Ha det gott! Kram

  9. Marion on

    Du ÄR fin!!!
    kram

  10. Nenny on

    Du är jättefin och alltid inspirerande!
    Heja dig!!
    😀
    KRAM

  11. Mia on

    Jag tycker också att du är fin!
    Jag tror att när man går ner i vikt så mår man bättre och då har man en annan utstrålning.. hm, ja mina egna funderingar då.

    har fått liknande kommentarer och jag måste säga att jag känner mig fin också (ibland iallafall)

    Vi är så duktiga, visst är vi?!?

    Hej svejs

  12. Molly on

    Som många redan sagt så ÄR du fin. Du är riktigt fräsch! Heja dig! Heja oss! 😀

    *kramar*

  13. annah on

    Ja, men du är ju jättefin. Härligt att träningen kändes lätt. Själv sitter jag och velar på om jag ska börja träna på sats eller inte. Det är bara så jäkla dyrt. Och jag har ju inte tränat på flera år… ugh…

  14. Millan on

    Du ÄR fin!

    Ha ha!!! Såg att jag skrivit att jag cyklar nästan 1 mil, fram o tillbaka till jobbet!!! Det var VÄLDIGT fel! Nä, dryga halvmilen blir det… Men, men! En halvmil är en halvmil. Bättre än soffpotatis! 🙂

    Lycka till med fortsatt träning!

    Kram!

  15. Helena on

    du ÄR ju så FIIIIIIIIIIN

    *kram*

  16. Helena on

    Hej!
    Bra kämpat! Du är skit snygg!!

    kram

  17. Finna on

    Du är jättesnygg!! Va skönt att det gick bra att träna och att du är på G redan!! KRAM!!

  18. Carola on

    Du är jättesnygg!!
    Du ska se att det kommer bara gå hur bra som helst när du startar nu igen, även jag har försökt börjat äta sunt och hoppas genom det kunna gå ner en hel del.
    Kram

  19. vickan on

    du ÄR jättefin!!!!!!!! din nya vikt klär dig verkligen.

  20. Susanne on

    Sug åt dig, du är ju supersnygg!!
    Härligt med motivationen. Börjar komma in i det rätta tänket jag med efter semestern fast jag är så förbenat trött jämt bara. 😛
    Kramar!


Lämna en kommentar